Bu blog neden var?

İlk blogumu 2008 yılında oluşturdum. Yaklaşık bir yıl yaşayan bu ilk blogumun takipçisi az, ama bana faydası büyük oldu. Faydanın büyüklüğünü önceden öngörememiş olduğuma şaştığımı da hatırlıyorum.

Blog yazmak kişisel gelişime katkı sağlıyor, kişinin düşüncelerini rafine etmesine yardımcı oluyor, son olarak da kişinin kendini muhtelif çevrelere en uygun şekilde ve birinci ağızdan tanıtmasına imkan sağlıyor.

Blog sahibi olmayı herkese tavsiye ediyorum.

***

Ziyaret etmekte olduğunuz "Ahmet Kara'nın Blogu" isimli bu blogumun misyonu şunlardır:
  • Dijital kimliğimin merkezinde, muhtelif ortamlarda yaptığım paylaşımların özlü bir şekilde konsolide olacağı bir ortam olması, 
  • Yaşam deneyimlerimi paylaşacağım bir ortam olması,
  • Kişisel gelişimimi, neleri nasıl düşünüp yaşamı nasıl algıladığımı yansıtması,
  • Bana dair (belki de yaşam boyu açık kalacak) süresiz bir iletişim kanalı olması.

İlginiz için teşekkürler.